komercjalizacja pld

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 23 Lis 2001, 15:47:47 CET

On Fri, Nov 23, 2001 at 02:47:00PM +0100, Tomasz K?oczko wrote:

> Następny .. Gieniu Sz. :>
Z tego co pamietam nie suponowalem Ci braku intyligencji. Natomiast Ty mi wielokrotnie
brak kultury dyskusji. Uwazam ze jak sie wymaga pewnych standardow to trzeba
sie ich samemu trzymac.

> [...]
> procent szans że namieszasz wszystkim tym co maja już jakeiś instalacje.
> Popatrz co było z tym co zrobił blues na ep z kernelem. Oba i ten z ftp i
> kompilowany na ep były robione z tych samuch xródeł ale całe środowisko w
> którym całsoć była budowana nie było takei samo,m a co wiecej pakiety mnie
> były przebudowywane z etykeita jekie były założone tylko z HEAD.
> Wynik: obie binarki zachowywały sie inaczej.
> W ten sposób doprowadzi sie do takeigo bałaganu że głowa mała i nie licz
> na to że coś takiego co chcesz się stanie bez podbijanie rel.
Czy ja gdzies tu napisalem zeby nie podbijac realase.
Czy cos w Tym stylu bo jakos nie widze. Ja postuluje cos innego i moze bys
czytal co jest napisane. Jak blues namieszal to powiedz jak ma byc dobrze.
Chodzi o to ze ja chce miec swiadomosc ze to co jest, jest jakos tam ustalonym
zasobem. Bo teraz mam takie wrazenie no dobra cos tam nie dziala ale moze
za dwa tygodnie bedzie nowa wersja bedzie dzialalo. Albo zrobie jakis workaround
u siebie ale nie chce mi sie robic porzadnie bo i tak za chwile bedzie nowa wersja.
Wiec z laski swojej odwal sie odemnie i nie suponuj mi jakobym pisal tutaj
prosze otagowac wszystkie zasoby bez podbijania realase i mi je dac.
Bo ja tak nie pisze. Nie zastanawialem sie nigy jak technicznie cos zamrozic
mówie o czyms innym. Niech te zasoby gdzies leza zeby ludzie je mogli testowac.
Czy one beda mic release number o jeden wiekszy czy mniejszy mnie kompletnie nie
obchodzi. Ja pisze o koniecznosci istnienia tych zasobow.

> Całe nieszczęście z tym mrożeniem polega w Twoim wypadku na tym że
> (wybacz) ale nie masz jednak zielonego pojecia na czym może to polegać. W
> ŻADNNEJ dysdtryybucji nie przebudowuej się wszystkiego od góry do dołu bez
> zmiany wersji/rel. Zapomnij wogóle o tym co sobie ubzurałeś że niby jest
> konieczne/niezbędne.
To nie jest moje nieszczescie bo ja faktycznie nie wiem jak to zrobic.
Dlatego sie pytam. Nie mow mi czy inni mysleli inaczej bo malo mnie to interesuje.
Ja poprostu nie mam zdania. Skoro nie bedzie brancha bo tak lepiej to mi to
rownierz nie przeszkadza.  Tylko niech beda juz te zasoby. O ktorych ja
bede wiedzial ze jedyne co sie
bedzie z nimi dzialo to to ze beda sie stawac bardziej i bardziej stabilne.

Problem z Toba jest taki ze nie mozesz sie oderwac od technikaliow.
Mnie akurat w tym wypadku techniczna sprawa rozwiazania tego w CVS interesuje
o tyle, ze chce wiedziec jak bede mial komitowac zmiany do niego. I tyle.
Interesuje mnie natomisat ta swaidomosc o ktorej pisze powyrzej. Paniał?
Dlatego pytalem jak to bedzie roziwazane.

> [...]
> do czego mogłoby doproqwadzić gdyby blues pzrez przypadek nie wygadał się
> jak to sobie wyobraża chcąć takie "mrożenie" wdrożyć mając ku temu
> stosowne sirodki. Nic bardzie mylnego, Zapewne Ty też odniosłś takie
> wrażenie że tak wąłsnei powinno się to pownno odbyć na podstawie jakiś
> luźnej dyskusji na ircu. Jakbyś się zapewne jednak nad tym głębiej
> zastanowił to zapewne też byś przyznał że to jest bez sensu. Kwestie w tem
> że pewne zreczy tobi się z głową, a nie głową czyli że wymaga to nie mniej
> nie wiecej tylko czegoś innego niż pobieżne przemyślnie całości.
OK teraz tak w punktach. Pytam sie bo nie wiem poprostu?
1. Wypuszczenie 1.0 bedzie potegalo na otagowaniu zasobow w cvs?
   Nie na robieniu brancha ale tagowaniu. Nawet rozumiem dlaczego.
2. Co to jest nie abstrakcyjne mrozenie?
3. Nie wiem jakie wrazenie odnioslem. Ale moze mnie oswiec jak to wedlug
   ciebie powinno wygladac. Bo poza suponowaniem ze jestem debilemo
   nic tu nie napisales. Zamiast sie skupiac na moim wrodzonym kretynizmie
   napisz jak wedlug ciebie ma to wygladac. Ja oczywiscie z racji ubustwa
   umyslowego nie bede w stanie tego pojac ale
   chcialbym miec chociarz szanse? Moze inni zrozumia.
4. Co stoi na przeszkodzie zeby w tej chwili powiedzic ze te zasoby ktore sa w repo
   trafia do PLD-1.0 i zeby skupic sie na ustabilizowaniu tego?

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.