STABLE - podstawy (100 linii)

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 22 Lis 2001, 20:05:49 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 11:32:49PM +0100, --s+ wrote:
> 1. pliz tnij wiersze na krotsze niz 70 znakow, bo sie nie da czytac.

Sorry, używam aktualnie trybu 100x60 w 100 na 15 calowym monitorku.
Dziś minimum jest 17 calowy monitor, a i 19 jest już dużo.
Także nie widzę powodu żeby trzymać się 80 znakowego trybu.

Do FAQ to ja mogę wygenerować tysiące pytań, ale mi chodzi
o FAQ with answers.

Już nie przesadzajcie, że trzeba takiej wiedzy czy umiejętności,
żeby używać PLD.  Ja używam, a nawet moja siostra już prawie
umie obsłużyć samodzielnie pine'a i mutta.  Widziała gdzieś
kiedyś Windowsy i ciągle powtarza, że jakby były Windowsy
to ona by umiała je obsługiwać.

A teraz pytanie:
Skąd mamy driver do S3? (Kto go napisał?)

Mam kartę S3 Trio64 i niestety po wyjściu z X lub przejściu na wirtualną
konsolę nic nie widać (coś jest niedorobione z trybami tekstowymi).

Witold Filipczyk