STABLE - podstawy (100 linii)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 24 Lis 2001, 00:37:34 CET

--->[Quoting Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl>:]

> Sorry, używam aktualnie trybu 100x60 w 100 na 15 calowym monitorku.
> Dziś minimum jest 17 calowy monitor, a i 19 jest już dużo.
> Także nie widzę powodu żeby trzymać się 80 znakowego trybu.

Obawiam się, że będziesz musiał zatem zrezygnować z pisania
na tę listę. Mój monitor mono 13 cali, pracujący w trybie tekstowym,
jest nieco przestarzały, nie powiem, ale nie Ty będziesz mi mówił,
kiedy mam go zmienić na większy. Bądź łaskaw po prostu zastosować
się do moich wskazówek, ułatwisz w ten sposób życie i sobie,
i innym, gdyż przestrzeganie etykiety nikomu jeszcze na złe nie wyszło.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org