STABLE - podstawy (100 linii)

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Sob, 24 Lis 2001, 13:58:35 CET

A Witold Filipczyk napisal(a):

>Sorry, używam aktualnie trybu 100x60 w 100 na 15 calowym monitorku.
>Dziś minimum jest 17 calowy monitor, a i 19 jest już dużo.
>Także nie widzę powodu żeby trzymać się 80 znakowego trybu.
Ja mam 17" monitor i pracuję na 80x25, bo lubię (nie męczyć oczu). I nie
zapominaj, że są jeszcze komputery inne niż PC :).

>A teraz pytanie:
>Skąd mamy driver do S3? (Kto go napisał?)
>
>Mam kartę S3 Trio64 i niestety po wyjściu z X lub przejściu na wirtualną
>konsolę nic nie widać (coś jest niedorobione z trybami tekstowymi).
X-y w wersji 4 obsługują Tylko Virge i Savage. Też się połaszczyłem na
serwer S3 i działał dokładnie tak samo jak opisałeś. Jeśli chcesz, wczoraj
zrobiłem sobie serwer dla S3 z 3.3.6. Działa wspaniale.
Robiło się to kawałek nocy, więc by Ci ułatwić zadanie mogę podesłać
gotowe RPM'y. Chętny? pisz na priw.

Grzegorz
--