Branch 1.0

Sob, 24 Lis 2001, 04:08:19 CET

On Sat, 24 Nov 2001, Blues wrote:

> [CIAAAAAACH]
>
> Z przykrością informujemy podróżnych, że PLD-1.0 nigdy się nie ukaże. Przy
> tym modelu nie ma na to szans w możliwej do przewidzenia przyszłości.
> Podróżnych prosimy o mocniejsze zapięcie pasów, ponieważ trasa się
> przedłużyła.

Podałem sposób na oszacowanie czasu do zamknięcia 1.0. Masz dosęp do
informacji które pakiety sie nie budują. Dlaczego zammiast spróbować
wyliczyć ten czas zajmujesz się powoływaniem na cos co pozornie jest
parwdziwe ale wcale nie jest pewne ? Spróbuj to zrobić a po upływie tego
czasu podnioś larum.