Branch 1.0

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 25 Lis 2001, 00:07:03 CET

On Sat, 24 Nov 2001, Blues wrote:

> [CIAAAAAACH]
>
> Z przykrością informujemy podróżnych, że PLD-1.0 nigdy się nie ukaże. Przy
> tym modelu nie ma na to szans w możliwej do przewidzenia przyszłości.
> Podróżnych prosimy o mocniejsze zapięcie pasów, ponieważ trasa się
> przedłużyła.

Eeee... jak juz chciales "pom kolejowemu" to powinno brzmiec:
"Pociag osobowy PLD-1.0 jest opozniony na czas
nieograniczony. Jednoczesnie informujemy ze opoznienie pociagu moze ulec
zmienie. Za opoznienie podroznych przepraszamy"

Ale to tylko taki maly zarcik :-)))))))

Mam nadzieje ze dzisiejsza moja i Agi dyskusja z kloczkiem i Bluesem w
Gdansku doprowadzila do ustalenia wielu spraw zwiazanych z 1.0.
A wiec: zakladamy ze istniejaca etykieta STABLE to wlasnie to co ma
trafic do 1.0. Pakiety w CVS rozwijamy na HEAD tak, by tym torem moglo
sie posuwac przygotowywanie 1.0. i przesuwanie przez kloczka etykiety
STABLE. W razie gdy ktos potrzebuje zaczac robic nowe rzeczy, ktore wnosza
jakies rewolucyjne zmiany (np kernel 2.5, qt3, gcc3, itp. ) robi to
zakladajac branche. Branche te zostana zintegrowane z HEAD w momencie,
gdy wyjdzie 1.0 i cvs zostanie wtedy otagowany, w razie pozniejszych
poprawek do 1.0 (bugfixy, security upd.), nie mogacych wejsc na HEAD
(bo np. na HEAD bedzie juz zupelnie inna, nowa wersja danego pakietu,
niekompatybilna z poprzednia) beda one robione w branchach zakladanych
dla poszczegolnych pakietow wymagajacych poprawek. Tag 1.0
bedzie wtedy wchodzil do takiego brancha.

Nie ma potrzeby wprowadzania na sile branchy dla kazdego pakietu.

Chodzi o to, by do momentu wypuszczenia 1.0 nie bylo "rozgalezienia",
powodujacego koniecznosc dublowania pracy - na HEAD i dla 1.0.

Mam nadzieje ze kloczek i blues skoryguja jesli trzeba powyzsze.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-