STABLE - podstawy (100 linii)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 24 Lis 2001, 22:07:28 CET

On Thu, Nov 22, 2001 at 08:05:49PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Do FAQ to ja mogę wygenerować tysiące pytań, ale mi chodzi
> o FAQ with answers.

To może by zrobić takie jedno miejsce, w którym będą wszystkie pytania i
odpowiedzi, a przede wszystkim pełna dokumentacja związana z rozwojem
itd? Są pytania? Wpisać. Odpowiedź ktoś kto się akurat będzie nudził i
wiedział dopisze.

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846