STABLE - podstawy (100 linii)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Nie, 25 Lis 2001, 17:53:46 CET

On Thu, Nov 22, 2001 at 08:05:49PM +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Sorry, używam aktualnie trybu 100x60 w 100 na 15 calowym monitorku.
> Dziś minimum jest 17 calowy monitor, a i 19 jest już dużo.
> Także nie widzę powodu żeby trzymać się 80 znakowego trybu.

Nie jest to kwestja monitora bo ja mam w pracy 21''  ale kwestja
standardow wiec sie do nich  stosuj a jak sie nie bedziesz stosowal to
sorry ale wiekszosc Cie splonkuje. I to nawet nie dlatego ze tego nie da sie
przeczytac tylko dlatego ze jak chce sie na Twoj post odpowiedziec i trzymac
standardow to trza twoj post przeformatowac. A to juz jest praca ktorej mi
sie np nie chce robic bo i z jakiej racji.

Pozdrawiam
LD
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.