Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Czw, 22 Lis 2001, 11:53:42 CET

On Thu, Nov 22, 2001 at 03:19:52 +0100, --s+ wrote:

> linuksa uzywam tylko na serwerach, ale potencjalnie
> mozliwa jest jego eksploatacja na maszynach roboczych
> sluzacych do wykonywania prostych funkcji, do ktorych
> nie zaliczam: a) prac inzynierskich cad-cam,
[...]
> f) prowadzenia ksiegowosci - slowem, zostaja
> hobbysci i zapalency, czyli admini lub przyszli admini.

Znaczy u tych wszystkich ludzi, którym poistalowałem PLD (komputer...? a
co to?) powinienem teraz postwić RH!?

Aha - żeby nie było, oni go na prawdę UŻYWAJĄ. I nie mają jakoś
problemów. Jak stało wyżej - nie każdy musi być adminem.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux