Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 22 Lis 2001, 10:14:10 CET

> linuksa uzywam tylko na serwerach, ale potencjalnie
> mozliwa jest jego eksploatacja na maszynach roboczych
> sluzacych do wykonywania prostych funkcji, do ktorych
> nie zaliczam: a) prac inzynierskich cad-cam,
::0 - uzywam qcada do dokumantacji technicznej okablowania strukturalnego
      mam zamiar sprawdzic (jak bedzie czas co z plytkami drukowanymi i projektowaniem ukladow cyfrowych)
> b) prac sekretarskich
::0 - ostatnio posadzilem terminale z pld miedzy innymi w sekratariacie sreniej wielkosci (400 osob) firmy
 c) przegladania internetu
??????? - no comments
> d) prac graficznych
brak doswiadczen
 e) nauki w szkolach
brak doswiadczen
ale zglaszam DUUZE watpliwosci co do tej tezy
 - wlasnie do _tego_ sie nadaje
> f) prowadzenia ksiegowosci
::0 - kilka firm tworzacych oprogramowanie tego nie podziela i jest to ich najbardziej dynamiczny kawalek
      a sam uzywam oprogramowania ksiegowego pod linuxa
- slowem, zostaja
> hobbysci i zapalency, czyli admini lub przyszli admini.

hie hie hie
....i kto by przypuszczal , ze do tego dojdzie

zyczac duzo dobrego humoru, usmiechu, i odrobimy dystansu
pozdrawiam
qwark