Branch 1.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 26 Lis 2001, 02:46:53 CET

On Sun, 25 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> W przypadku qt i libpng STABLE trzeba bedziecofnąć o kilka pozycji i w
> razie czego tu będą powstawać branche jeszcze pzred zamknieciem 1.0 o ile
> jakieś zmiany tzreba bedzie wykonać. Ale to są tylko dwa wyjątki. Tutaj

Noo - tych wyjątków kilka jeszcze się znajdzie:
gpm		- 1.19.3 (z lipca AFAIR - wtedy działało bezproblemowo)
openssh		- 2.9.9p2 (3.0 jest ssh2 default i zmienia się wiele)
vlan		- 1.0.3 (nowsze są dla 2.4 tylko)
może mutt będzie tego też wymagał

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...