brakujący użytkownicy (brakujaca grupa?)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 26 Lis 2001, 23:32:42 CET

On Mon, 26 Nov 2001, Blues wrote:

> A co brakuje, zeby to wdrozyc?
Podejrzewam ze kawalka skryptu w %post dla setup :-)

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-