brakujący użytkownicy (brakujaca grupa?)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 27 Lis 2001, 14:00:54 CET

On Mon, Nov 26, 2001 at 11:32:42PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Podejrzewam ze kawalka skryptu w %post dla setup :-)

Tylko żeby ktoś nie zrobił

%post
/sbin/joinpasswd

tylko

%post -p /sbin/joinpasswd

:)

aha i w sumie to by chyba nie był głupi pomysł, żeby to najpierw
potestować :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-