kloczek: SOURCES xine-lib-0.9.5.tar.gz

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Wto, 27 Lis 2001, 10:22:22 CET

On Tue, Nov 27, 2001 at 01:16:39AM +0100, PLD CVS wrote:
>Module name:	SOURCES
>Changes by:	kloczek	01/11/27 01:16:39
>
>Added files:
>	.              : xine-lib-0.9.5.tar.gz
Prosiłbym o zatrzymanie tego w /test na razie.

Prośba by ktoś bez karty dźwiękowej sprawdził czy xine*0.9.5 mu działa.
Jeśli tak, to problem jest u mnie, ale wydaje mi się, że nie. xine-0.9.5
sypie się przy każdej okazji. Moim zdaniem winny jest
xine-lib/src/xine-engine/xine.c, w którym to (przynajmniej w trzech
miejscach) są odwołania do audio_out->COŚ, w momencie gdy audio_out, przy
braku karty dźwiękowej, jest równe NULL. Zgłosiłem problem autorom, ale
nie dostałem odpowiedzi.

Jeśli wyniki mojego śledztwa są prawdziwe, to xine-lib-0.9.5 jest
kompletnie niesprawny i prosiłbym o nie wrzucanie go do głównej
hierarchii.

UPDATE: właśnie zajrzałem do CVSu xine -- poprawili te błędy 2 dni temu.
Jak komuś zależy na 0.9.5, to niech zrobi patcha na plik xine.c.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>