Lista nie-budujących się rzeczy

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 27 Lis 2001, 19:35:26 CET

On Tue, Nov 27, 2001 at 02:15:53AM +0100, Blues wrote:
> Smutne jest, że brakuje wielu patchy w repo. Apeluję o pilnowanie tego. O
> ile źródła nie są ważne specjalnie, jeżeli jest URL,

Gorzej, że czasem nie ma, albo jest nieaktualny, a źródeł nie można
znaleźć.

> to patche są trudne do odtworzenia.

W wielu przypadkach zapewne wystarczy zajrzeć do dystrybucji z której
pochodzi spec...

> parigp		- tylko 686?

Jak używałem i586, to mi się zbudowało.

?

> ppp		-

?
Z 2.4 się kompiluje, z 2.2 wymaga(ło) --without pppoe --without pppoatm
(nie wiem jak teraz - w czasach 2.2.18 tak było)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/