Lista nie-budujących się rzeczy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 27 Lis 2001, 21:25:46 CET

On Tue, 27 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:
> Gorzej, że czasem nie ma, albo jest nieaktualny, a źródeł nie można
> znaleźć.

True, true... ale powiedzmy optymistycznie, że _potencjalnie_ jest to do
zaciądnięcia z sieci :)

> Jak używałem i586, to mi się zbudowało.

Na moim i686 się nie zbudowało.
Pamiętam, że na builderach właśnie na i686 tylko nie przechodziło.
Wykrzaczało się na robieniu dokumentacji tex'em.
Właśnie zapuściłem na builder i zobaczymy co wyjdzie.

> ?

tia.... była mała literówka w pakiecie - fixed. W nocy nie zdążyłem
sprawdzić :)
I buduje się.

Więc należy odwrócić warunek.

pozdr.  Paweł Gołaszewski