Lista nie-budujących się rzeczy

Śro, 28 Lis 2001, 10:34:53 CET

On Wed, 28 Nov 2001, Blues wrote:

> Ano po to, że mimo wszystko ciągle w HEAD mamy kernel 2.2, a nie 2.4

Wczoraj troche dowiedziałem się o postępach używaniu 2.4 w "pewnej firnie"
i wniosek jest taki, że nadal jeszcze 2.4 ma dużo wiecej kłopotów iż 2.2.
Poprawiło się w swerze używnia wątków. Kuuleją doąść mocno nadal dwie
rzeczy: zakładanie dużej ilości połączeń na których nic specjalnego się
nie dzieje (do parudziesiąt tysięcy). Pojawiają po kilkudziesięciu
godzinach pracy błędy (w razie czego ich treść mogę wyciągnąc) i po
niedługim dalej czasie całość staje. Kłopoty są nadal z NFS. W 2.2 jest
słabszy VM ale według tego co sie obserwuje jest to co jest w 2.2 jest i
tak stabilniejsze (w sytuacjach gdzie 2.4 zaczyna padać 2.2 jeszcze
chodzi). Obiecująca jest poprawa w swerze wątków i to jedyny jak na razie
pozytyw. Wychodzi na to że za kawałek przejście na 2.4 moze być niemal
konieczne ze względu na lepszy VM ale wymaga to poprostu stabilizacji tego
kodu. Tak czy inaczje o jakiś zmianach w tej materii powinienem wiedzieć
raczje na beirząco :)