Własny kernel

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 28 Lis 2001, 15:50:59 CET

On Tue, Nov 27, 2001 at 09:15:51PM +0100, Bartosz Jakubski wrote:
> Okazało się, że przy uruchomianiu systemu z kernela 2.4 sporo plików
> miało właściciela o numerze 65534, zamiast roota, w tym mount. Pod 2.2
> wszystko było OK. Podejrzewam, że to ukryty efekt dawnego padu e2fs na /

Ciekawe... ostatnio miałem identyczny problem. Padł mi e2fs na / (kernel
2.4.7),podczas "normalnej" pracy. Potem parę rzeczy nie działało
spowodu właściciela 65534 (problem z pojedynczymi plikami, bo reszta
wogóle wyparowała i była odzyskiwana z backupu).
Hmmm.... a może to tar poprzestawiał właściciel (przy odtwarzaniu
 z backupu)?

Pozdrowienia,
        Jacek