Własny kernel

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 28 Lis 2001, 13:52:13 CET

Dnia 28 lis o godzinie 15:50:59 +0100, Jacek Konieczny napisał(a):

> Ciekawe... ostatnio miałem identyczny problem. Padł mi e2fs na / (kernel
> 2.4.7),podczas "normalnej" pracy. Potem parę rzeczy nie działało
> spowodu właściciela 65534 (problem z pojedynczymi plikami, bo reszta
> wogóle wyparowała i była odzyskiwana z backupu).

U mnie było podobnie, tyle, że używałem wtedy 2.2.19.
Straciłem wtedy większą część /usr/lib i trochę różnych plików
Wszystko wyglądało już OK, dopiero pod 2.4 to się ujawniło...

> Hmmm.... a może to tar poprzestawiał właściciel (przy odtwarzaniu
>  z backupu)?

Ja nie odtwarzałem z backupu (bo i nie było czego), więc to nie to.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --