Lista nie-budujących się rzeczy

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 29 Lis 2001, 00:22:39 CET

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
> <mode=IMHO>
> Wiesz tu bym dyskutował. 2.2 jest i tak wolniejsze i pamieciożerne niż 2.0
> i wczęniejsze. Z każdą kolejną wersja kernela jest coraz gorzej. Kupujesz
> nowy sprzęt i jakoś tego nie odczuwasz za bardzo.
> Wygląda na to ze dopiero do 2.5 są już jakieś wyartykuowane intencje
> odchudznai kernela i jego lepszej modularyzacji tyle tylko że czekać na to
> za bardzo mi się nie chcez :>
> </mode>
Mimo wszystko 2.4 ma jedna rzecz duzo lepiej rozwiazana... obsluge swapa
Zauwazylem to od razu, zwazywszy ze mam 64MB RAM na ktorych stoi apache z w
pelni rozbudowanym PHP, MYSQL, PostgreSQL, Squid etc, etc. W 2.2 swap był
nieużywany praktycznie, natomiast pamiec wolna byla  wyjatkowo bliska zera.
Natomiast w 2.4 mam ZAWSZE okolo 4-5MB wolnej pamieci, a nareszcie swap jest
w uzyciu. Pozatym dziala to WYRAZNIE szybciej (mimo ze to tylko P166).
WK