Lista nie-budujących się rzeczy

Śro, 28 Lis 2001, 23:50:38 CET

On Wed, 28 Nov 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Czy ja wiem. W 2.2 też jest VM. A wydajność jest sprawą drugorzędną
> (wystarczy więcej zainwestować w sprzęt).

<mode=IMHO>
Wiesz tu bym dyskutował. 2.2 jest i tak wolniejsze i pamieciożerne niż 2.0
i wczęniejsze. Z każdą kolejną wersja kernela jest coraz gorzej. Kupujesz
nowy sprzęt i jakoś tego nie odczuwasz za bardzo.
Wygląda na to ze dopiero do 2.5 są już jakieś wyartykuowane intencje
odchudznai kernela i jego lepszej modularyzacji tyle tylko że czekać na to
za bardzo mi się nie chcez :>
</mode>

Do szewskiej pasji doprowadza mnie ostanio to ze nie mogę sobie troche
upięszyć desktopu używajac jakiegoś przyjemniejszego dla oka tematu dla
gtk+. Próba włączenie takowego kończy się tym że X serwer zaczyna puchnąć
do niebotycznych rozmiarów (170MB i więcej) i to już po kilku godzinach
intensywniejszej pracy. Najwidczniej jest u jakiś wyciek. Tak czy inaczje
po zabiciu aplikacji gtk całosć wraca do normy. NAwet zmiana tematu na
podstawowy powoduje odzyskanie spotrej ilosci pamieci po zmniejszeniu sie
rozmiarów X serwera (choć widać że dopiero wybicie aplikacji przywraca
wszystko do normy).