HEAD/STABLE/branch

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 29 Lis 2001, 17:32:25 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 05:20:51PM +0100, Michal Moskal wrote:

> Wyrazy współczucia dla osób, które będą musiały ciągle to ZKE pisać :)
> I dla RM, który będzie się musiał do tego stosować...
ja wiem ze to bolesne. I ze lepiej by bylo to z automatu. Ale zanim kloczek
zgodzi sie to z automatu zrobic to ja juz bede kompletnie lysy. To ja juz bede
zajebiscie bogaty i bede mial domek w Andalusij. Kompletnie odciety od komputera,
otoczony licznym potomstwem, oraz lysy jak kolano. To na co mnie w takiej
sytuacji PLD-1.0

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.