HEAD/STABLE/branch

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 30 Lis 2001, 10:42:44 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 29 Nov 2001, Tomasz Trojanowski wrote:
> [..]
>
> Błąd. Po co Ci PLD_1_0_FREEZE skoro wystarczy PLD_1_0 ?

Fakt. Zresztą mniejsza o nazwę.

> Po oetykietowaniu
> całości będziesz siegał do cvs to pzredewszystkim po to zeby siegnać do
> czoła póżniejszych zmian dla 1.0. mały rysunek p[oglądowy
>
> [1] 1.1
> [2] 1.2
> [3] 1.3 <package>-<ver1>-1
>      | \
> [4]  | 1.3.1.1 <package>-<ver1>-2
>      |  |
> [7]  | 1.3.1.2
>      |  |
> [8]  | 1.3.1.3 <package>-<ver1>-3, PLD_1_0
> [5] 1.4
> [6] 1.5 <package>-<ver2>-1 (stag: HEAD)

Może napisałem wcześniej trochę niejasno, ale o to właśnie mi chodziło.

> (numerkami w [] zaznaczona kolejnosć w czasie powstawania zmian).
>
> Zauważ że wyraźnie widać w powyższym gdzie zaczęły się zmiany i konkretnym
> zasobie i nie tracisz tego punktu tylko dlatego że nie dasz mu etykiety
> PLD_1_0_FREEZ (1.3).

Przecież nic nie pisałem o dawaniu etykiety. Miałem na myśli stworzenie
brancha, co właśnie jest robione na Twoim rysunku. Tyle, że trochę
niefortunnie nazwałem go PLD_1_0_FREEZE.

[ w kontekście powyższego - resztę ciacham ]

Tak więc piszemy o tym samym, tyle że jak już ustaliliśmy w poprzednich
listach, to *nie* ten model jest realizowany obecnie w PLD. Popraw mnie
jeżeli się mylę.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)