pascalek: SPECS evolution.spec

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Czw, 29 Lis 2001, 11:43:24 CET

On Wed, 28 Nov 2001, Paweł Sakowski wrote:

> NotDashEscaped: You need GnuPG to verify this message

> Konkretnie było to freetype-static, scrollkeeper, kernel-headers. Dlaczego
> budowanie evolution miałoby wymagać któregokolwiek z nich? Wiem, że bez
> freetype-static spokojnie się buduje, co do pozostałych to nie wiem (bo
> miałem je zainstalowane podczas budowania).
testowane na swiezo zainstalowanym linuxie... nie kompilowalo sie
bez tego, wiec dodalem... w przypadku freetype chyba sie zapedzilem
powinno byc raczej devel (szukal bodajze freetype.la)
kernel-headers => limits.h, a o scroolkeeper-a tez sie burzyl
teraz juz nie pamietam czego mu z niego brakowalo...

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
      mailto: rafi w pers.pl        | Linux Registered User #160860 |