pascalek: SPECS evolution.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 29 Lis 2001, 11:44:55 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 11:43:24AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:

> testowane na swiezo zainstalowanym linuxie... nie kompilowalo sie
> bez tego, wiec dodalem... w przypadku freetype chyba sie zapedzilem
> powinno byc raczej devel (szukal bodajze freetype.la)
> kernel-headers => limits.h,

*.la (to skrypty libtoola) są umieszczane w -devel.
kernel-headers jest potrzebne do zbudowania (prawie) czegokolwiek w C
lub C++. Ale żeby łatwo można było używać niedystrybucyjnych, nie ma tej
zależności jawnie w glibc-devel.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/