postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Czw, 29 Lis 2001, 13:52:28 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 01:24:22PM +0100, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
>Sprzeciw, mam dosyć dobrze dopracowaną własną konfigurację postfix'a a
>takie coś rozpieprzy mi ją w drobny mak (będzie w niej mieszać), o ile
>sama aktualizajca dorobi mi tylko pliki konfiguracyjne *.rpmnew co wcale
>nie zmieni mojej konfiguracji, która pozostanie domyślna. Aktualna
>sytuacja daje mi wybór, proponowana przez ciebie pozostawia mnie bez
>wyboru!!!
Racja.

>A dlaczego nie, mi się podoba że jest to /etc/mail a nie /etc/postfix,
>sprzeciwiam się.
A mi się nie podoba, że dokumentacja nie jest zgodna ze stanem
faktycznym. Masz ochotę zrobić patcha na dokumentację?

>ani mi się waż
A tego już nie rozumiem. Przecież miałbyś swoje /etc/mail...

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>