postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 29 Lis 2001, 13:56:28 CET

On Thu, 29 Nov 2001 13:52:28 +0100, you wrote:
>A mi się nie podoba, że dokumentacja nie jest zgodna ze stanem
>faktycznym. Masz ochotę zrobić patcha na dokumentację?

A nie prościej linka /etc/postfix wskazującego na /etc/mail

>A tego już nie rozumiem. Przecież miałbyś swoje /etc/mail...

Hmm źle zrozumiałem -> nie jest dla mnie równoznaczne z linkiem, a co
jeżeli tak jak pisał Blues będzie na odwrót? Będziesz miał swoje
/etc/postfix :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć