HEAD/STABLE/branch

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 29 Lis 2001, 14:34:49 CET

On Thu, 29 Nov 2001, wrobell wrote:

> Tudziez nie podbijajac release (bo z tego co rozumiem, to dopiero
> podbicie release jest wyzwalaczem dla kloczka).

Masz takie możliwości:
- Robisz branch DEVEL (tak, zeby wszyscy jednolicie robili :)
- przy commicie _wyraznie_ zaznaczasz, ze to jest nie dla STABLE.

Nie-podbijanie nic tu nie zmieni, bo zawsze mozna pomyslec, ze
zapomniales....

Preferowana metoda nr.1.

I prosze mi tu nie demonizowac "zastoju" ktory jest lekko wymuszany.
Jezeli ktos ma ochote robic cos - to prosze bardzo, ale... raczej w
branchu badania naukowe :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...