postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Czw, 29 Lis 2001, 14:26:54 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michał Kuratczyk wrote:

> Ale pliki konfiguracyjne ze wszystkich serwerów, które kiedykolwiek
> miałeś na swojej maszynie będą zalegać w jednym katalogu. Ja to nazwyam
> bajzlem. :-)

A po wykasowaniu jednego i zainstalowaniu drugiegio nie beą wisieć
katalogi nie należącze do pakeitów z plikami *.rpmsave :)

Podobnie jest u nas z ftpd które używają racje /etc/ftp. W przypadku
smtpsd wspólmnym plikiem jest zawsze /etc/mail/aliases. W przypadku ftp
innych kilka których format z grubsza jest zawsze taki sam niezaleznie od
ftpd.

Nie jest to do końca burdel czy też porządek idealny ale jest w tym jakaś
logika i myśl i dlatego IMHO reczej powinno to zostać.