postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 29 Lis 2001, 14:50:45 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michał Kuratczyk wrote:
> Ale pliki konfiguracyjne ze wszystkich serwerów, które kiedykolwiek
> miałeś na swojej maszynie będą zalegać w jednym katalogu. Ja to nazwyam
> bajzlem. :-)

Idea dla PLD-1.1 (aktualnie proponuje zostawic ten katalog w spokoju):

W naszej rozmowie na priv wspomniales o jednej rzeczy, ktora mnie
zastawila... main.cf nie jest uzywany przez 1 demon, wiec *.rpmsave po
instalacji innego moze byc dwuznaczne i trzeba zagladac w bebechy pliku.
Mozliwych jest kilka rozwiazan:
- zamiast .rpmsave robic .save<demon> - tylko nie wiem jak to zrobic :)
- w /etc/mail zrobic /etc/mail/<demon> i konfigi wszystkie do aktualnego
  demona bylyby w /etc/mail/<demon>, a w /etc/mail bylyby linki robione w
  %post, np:
  /etc/mail/sendmail.cf -> ./sendmail/sendmail.cf

Ale to jest idea na przyszlosc.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...