postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 30 Lis 2001, 17:16:07 CET

On Fri, 30 Nov 2001 16:43:08 +0100, you wrote:

>A co by było, jeśli postconf -e był by pomijay w przypadku upgrade
>pakietu?

A to spoko mi to nie przeszkadza, ale jak stracę przez to swoją
konfigurację to zabiję osobiście tego kto to wprowadzi (uprzedzająć mam
backupy ale i tak zabije)!!!

>Tak tylko się pytam, bo nadal mam wrażenie że to jest cienki lód...

Ja tylko wykazałem że proponowana zmiana rozpieprzy ludziom bierzącą
konfigurację a jak to będzie robione to mi pikuś tylko niech to nie psuje
bierzącej konfiguracji!!! Imho ten patch jest rzeczywiście bzdurny bo po
prawie każdym updajcie postfix'a trzeba ten patch też updejtować.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć