HEAD/STABLE/branch

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 29 Lis 2001, 15:24:16 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 03:03:30PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie ma racji. Jakieś bzdury wypisał o etykiecie avifile.
>
> Powinno się robić mniej więcej tak, że jest branch o _jednej_ nazwie
> (np. niech to będzie to DEVEL), w której robi się develowe rzeczy.
> Sensu dodatkowego tagowania brancha develowego _nie widzę_. Chodzi
> tylko o to, żeby wspomniane avifile miało wyłącznie jednego brancha
> develowego

[...]

Niepodoba mi sie to co mowisz...

Jesli ktos robi branch-a bo np.: chce wrzucic nowa wersje
avifile, ktora np.: bedzie miala wersje 0.7 to etykieta
powinna miec nazwe avifile-0-7. Ta etykieta pozwala na
zorientowanie sie dlaczego ten branch powstal. Jesli
ktos bedzie chcial jakis pakiet podzielic na wiecej
pakietow, ale nie powinno to byc dla PLD 1.0, to etykieta
np.: python-split-libs wiecej mowi niz jakies zagadkowe
DEVEL4.

Natomiast nazwa DEVEL, czy DEVEL1... Jestem ciekaw
jakimi wielkimi oczami bedziesz patrzyl na etykiety
DEVEL1, DEVEL2 czy DEVEL3 za 2-3 lata.

Co do ilosci branchy... to juz sprawa tych, ktorzy
je robia, zeby sie dogadali miedzy soba w sprawie
ew. mergowania i ew. konfliktow.

    wrobell <wrobell w ite.pl>