HEAD/STABLE/branch

Czw, 29 Lis 2001, 15:31:03 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> writes:

> Niepodoba mi sie to co mowisz...
>
> Jesli ktos robi branch-a bo np.: chce wrzucic nowa wersje
> avifile, ktora np.: bedzie miala wersje 0.7 to etykieta
> powinna miec nazwe avifile-0-7. Ta etykieta pozwala na
> zorientowanie sie dlaczego ten branch powstal.
Po pierwsze mylisz branche z etykietami i w sumie nie wiem
na 100% o co ci chodzi - jedynie się domyślam.

Więc teraz mamy HEAD z avifile 0.6, ty robisz brancha
z avifile 0.7, a ja mam zrobić brancha z avifile 0.8
(zakładamy, że taki wyszedł) ? Bez sensu.

A teraz moja wersja ;)
Robimy brancha PLD_1_1 (sugerującego, że tam będą rozwijane
cuda dla wersji 1.1 PLD). Wszucamy tam 0.7... teraz nagle
wychodzi 0.8 - nie ma problemu. Commitujemy do brancha 0.8.
Po wyjściu PLD 1.0 robimy merge tego brancha na HEAD i po imprezie.
Każdy kto będzie chciał pracować nad develowymi pakietami będzie
wiedział, że ma zrobić ./builder -g -r PLD_1_1 jakiś.spec, a nie
najpierw wyczaić, który to branch odpowiada develowej wersji,
potem znowu sprawdzić wszystkie pozostałe branche czy przypadkiem
tam gdzieś nie ma jakiejś nowszej, lepszej wersji etc...

Branche o konkretnej nazwie to można by robić dla jakichś specjalnych,
nie-ogólnego przeznaczenia produkcji.

> Jesli
> ktos bedzie chcial jakis pakiet podzielic na wiecej
> pakietow, ale nie powinno to byc dla PLD 1.0, to etykieta
> np.: python-split-libs wiecej mowi niz jakies zagadkowe
> DEVEL4.
Dla mnie nazwa brancha ma mówić dla jakiej wersji PLD przygotowywane
są tam zmiany... dla ciebie ma mówić o tym co zmieniłeś? ChangeLog
od czego w takim razie jest?

> Natomiast nazwa DEVEL, czy DEVEL1... Jestem ciekaw
> jakimi wielkimi oczami bedziesz patrzyl na etykiety
> DEVEL1, DEVEL2 czy DEVEL3 za 2-3 lata.
Za 2 czy 3 lata to nadal będzie tylko PLD_1_1 bo wątpię, żebyśmy wtedy zabierali się
za 1.2 ;)

>     wrobell <wrobell w ite.pl>

W ogóle to nie wiem co kloczek będzie chciał zrobić z brnachami devel po mergnięciu.
Zostawić? Wywalić?

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr