HEAD/STABLE/branch

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 29 Lis 2001, 15:49:35 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 03:31:03PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Po pierwsze mylisz branche z etykietami i w sumie nie wiem
Nie, nie myle. Robiac branch-a jednoczesnie etykietujesz
dany zasob.
  cvs tag <label>   | cvs tag -b <label>
  cvs up -r <label> | cvs up -r <label>

> na 100% o co ci chodzi - jedynie się domyślam.
>
> Więc teraz mamy HEAD z avifile 0.6, ty robisz brancha
> z avifile 0.7, a ja mam zrobić brancha z avifile 0.8
> (zakładamy, że taki wyszedł) ? Bez sensu.
Tak to by bylo dzialanie bez sensu. To oznacza, ze
sie nie dogadalismy. Po cholere robic dwie nowsze wersje?
Ale taka systuacja. Ja chce rozbic avifile na wiecej
podpakietow, ale _nie_ zalezy mi na nowej wersji. Natomiast
ty chcesz zrobic nowa wersje. Konflikty beda niewielkie,
a rownolegly prac bedzie postepowal. Pozniej sie dogadamy
w sprawie kolejnosci merge'a na HEAD i nikt na nikogo
nie bedzie musial czekac...

I nie mowie tego w kontekscie zblizajacej sie premiery PLD 1.0, tylko
ogolnie.

> [...]
> Każdy kto będzie chciał pracować nad develowymi pakietami będzie
> wiedział, że ma zrobić ./builder -g -r PLD_1_1 jakiś.spec, a nie
> najpierw wyczaić, który to branch odpowiada develowej wersji,
> potem znowu sprawdzić wszystkie pozostałe branche czy przypadkiem
> tam gdzieś nie ma jakiejś nowszej, lepszej wersji etc...
>
> Branche o konkretnej nazwie to można by robić dla jakichś specjalnych,
> nie-ogólnego przeznaczenia produkcji.

> Dla mnie nazwa brancha ma mówić dla jakiej wersji PLD przygotowywane
> są tam zmiany... dla ciebie ma mówić o tym co zmieniłeś? ChangeLog
Ma _sugerowac_. Jeden rzut oka, ew. sprawdzenie w changelogu....

Toś podał argument :-)

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>