okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 29 Lis 2001, 16:49:45 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 05:01:42PM +0100, Tomasz Trojanowski wrote:

> Mi też to koliduje z wyobrażeniem jakie miałem jeżeli chodzi o pracę
> w CVSie. Wydawało mi się, że główna linia jest na HEAD, a jeżeli ma
> dojść do wypuszczenia jakiejś wersji, czy też w naszym przypadku mrożenia,
> robi się to tworząc BRANCHa. Ale cóż, człowiek uczy się całe życie ;)
To zależy jak kto lubi. Ja wolę doprowadzić sprawę do końca na HEAD.
Do branch-a ida rzeczy, ktore z jakichs wzgledow nie powinny wyjsc
z najnowsza wersja, np.: 1.0. Po wypuszczeniu 1.0, merguje to
co jest w tych branchach, co ma wejsc do np.: 2.0.

    wrobell <wrobell w ite.pl>