okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 29 Lis 2001, 17:01:42 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michal Margula wrote:

> Nie bardzo rozumiem sens tego. Powinien być osobny branch dla STABLE, a
> nie dla eksperymentów. Czyli co - do momentu wyjścia następnego mrożenia
> PLD będziemy musieli w ogóle nie ruszać HEAD, bo a nóż będą jakies błędy
> (a wtedy te błędy musimy poprawić dla wersji z poprzedniego mrożenia).

Mi też to koliduje z wyobrażeniem jakie miałem jeżeli chodzi o pracę
w CVSie. Wydawało mi się, że główna linia jest na HEAD, a jeżeli ma
dojść do wypuszczenia jakiejś wersji, czy też w naszym przypadku mrożenia,
robi się to tworząc BRANCHa. Ale cóż, człowiek uczy się całe życie ;)

Nie przekonuje mnie zupełnie argument, że pewne zmiany w repo trzeba by
dublować. Tym bardziej, że taki sposób mrożenia wstrzymuje wprowadzanie
nowych rzeczy do repozytorium. Dlatego że wprowadza nowe, nie do końca,
jasne procedury które trzeba wykonać żeby to zrobić. Gdyby natomiast
było odwrotnie to ludzie którym rzeczywiście zależy na mrożeniu pewnie
by się pogodzili z tymi procedurami.

> Mnie to tam już powoli się przestaje to wszystko podobać, chyba, że ktoś
> konkretnie powie jakiego brancha założyć i że ma on kiedykolwiek szanse
> na włączenie do PLD.

Otóż to

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)