HEAD/STABLE/branch

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 29 Lis 2001, 17:04:13 CET

[czwartek, 29 listopad 2001], Blues napisał(a):

> I prosze mi tu nie demonizowac "zastoju" ktory jest lekko wymuszany.
> Jezeli ktos ma ochote robic cos - to prosze bardzo, ale... raczej w

Pomysl z branchem DEVEL jeszcze jakos zrozumiem. Czyli co - od tego
momentu poprawki, ktore sie nie tycza sie mrozonego PLD robimy w
branchach nazwanych DEVEL?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter