HEAD/STABLE/branch

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 29 Lis 2001, 15:40:42 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 03:08:55PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 29 Nov 2001, wrobell wrote:
> [..]

> Zastanów się .. Ptaszyno ;>. To może być całkiem praktyczne. Po
Ptaszyno... phi... zobaczysz jaka ze mnie grozna ptica jeszcze :-)

> wypuszczeniu 1.0 i otagowamniu całsości etykietą oznaczają zamkniecie
> prac nad dopracowywanie 1.0 wciągniecie zmian z branchy na HEAD może być w
> ten sposób ułatwieone i wykonalne jednym polecenie .. dzięki temu że to
> co się skumulowało było w branchach o zawsze takiej samej nazwie.

> w cvs znacznie takie że to są punkty w których pakeit był pzrebudowywany i
> wystawiony na ftp.
Fakt nie przyuwazylem tutaj pewnej drobnostki, ze nazwa etykiety
moze sie pokrywac z pewnymi standardami, ale jest to kwestia uscislenia
pewnych zasad.

Ale po pierwsze i tak trzeba przejrzec te spece po zmergowaniu,
rozwiazac ew. konflikty. Ok, _mozna_ zrobic merga automatem.
Faktem jest, ze warto ustalic pewne zasady co do nazewnictwa,
co mogloby ulatwic takie automatyczne czy polautomatyczne
mergowanie... Np.:

1.  dopieszczamy pld 1.0 i avifile 0.7 nie powinno isc na
    head, poniewaz avifile 0.6 wymaga dopieszczenia
    w ramach stable, wtedy:
    nest-avifile-0-7 branch kiedy ktos chce robic nowego avifile'a

2. pld 1.0 jest juz wypuszczone i otagowanie pld-1-0
    robimy merge'a i w ramach _nest_ wypuszczamy avifile 0.7
    to spec otrzymuje etykiete tak jak dotychczas to bylo
    praktykowane w momencie wypuszczenia pakietu:
    avifile-0-7

3. pld 1.0 jest wypuszczone, ale powinny byc poprawki dla
   avifile 0.6 wtedy branch: pld-1-0

Dlaczego pld-1-0 dla avifile a nie pld-1-0-avifile-0-6?
Poniewaz raczej wersja avifile dla pld-1-0 sie nie zmieni.
Najprawdopodobniej

Dlaczego nest-avifile-0-7 a nie devel albo nest?
Poniewaz nest jest jedno. I wg. mnie nie powinno miec wersji.

Powinnismy sie dorobic jakiegos cvs policy.

    wrobell <wrobell w ite.pl>