Kernel-2.4 i soft-raid

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 29 Lis 2001, 17:47:14 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michal Moskal wrote:
> Jak już się będziesz bawił, instaluj /sbin/bsp-raidless jeśli nie ma
> raidstart, ok? Zmieniłem bsp*rpm, żeby jako /sbin/bsp był ten z raidem,
> ale on jest niepotrzbnia większy (chociaż to raczej low prority --
> 20k...)

Dla geninitrd (pewnie) lepiej by było odwrotnie, tj. bsp niech zostanie bsp,
a 'raidowe' niech się nazywa (np.) /sbin/bsp-raid.
Zbudowałem nowe bsp i poniżej wyniki mojego testowania.
=====================
+ raidstart /dev/md0
md: could not lock [dev 00:00], zero-size? Marking faulty.
md: could not import [dev 00:00]!
md: autostart [dev 00:00] failed!
Error: /dev/md0
execution of raidstart FAILED.
Oczywiście stosowny /etc/raidtab i /dev/md0 dołożyłem do zawartości
initrd, bez tego były inne błędy. W manie do raidstart pisze że potrafi
skorzystać z /proc/mdstat, postanowiłem (wzorem RH) podmontować /proc
niestety dopisanie do /etc/startup: mount none(lub proc) /proc proc
przy starcie daje: mounting none on /proc FAILED.
pzdr
Stacho Pal