Kernel-2.4 i soft-raid

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 29 Lis 2001, 18:06:48 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 05:47:14PM +0100, Stacho Pal wrote:

> Dla geninitrd (pewnie) lepiej by było odwrotnie, tj. bsp niech zostanie bsp,
> a 'raidowe' niech się nazywa (np.) /sbin/bsp-raid.
> Zbudowałem nowe bsp i poniżej wyniki mojego testowania.
> =====================
> + raidstart /dev/md0
> md: could not lock [dev 00:00], zero-size? Marking faulty.
> md: could not import [dev 00:00]!
> md: autostart [dev 00:00] failed!
> Error: /dev/md0

Szczerze to nie mam pojęcia co to jest... Moge to przemyśleć, zobacze
źródła ale nic nie obiecuje.

> execution of raidstart FAILED.
> =====================
> Oczywiście stosowny /etc/raidtab i /dev/md0 dołożyłem do zawartości
> initrd, bez tego były inne błędy. W manie do raidstart pisze że potrafi
> skorzystać z /proc/mdstat, postanowiłem (wzorem RH) podmontować /proc
> niestety dopisanie do /etc/startup: mount none(lub proc) /proc proc
> przy starcie daje: mounting none on /proc FAILED.

a mkdir /proc zrobił? i czy ta składnia zgadza się z tym co napisane w
README do bsp?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-