Kernel-2.4 i soft-raid

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 30 Lis 2001, 17:35:16 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michal Moskal wrote:

> Szczerze to nie mam pojęcia co to jest... Moge to przemyśleć, zobacze
> źródła ale nic nie obiecuje.

Zrobiłem też testy dla 'nowego' dev (/dev/md/0 i /dev/ide/host0/bus0...)
Efekt jak wyżej. Próbowałem 'przystosować' initrd z RH (nash), tam się
to kończy jeszcze dziwniej, po zamontowaniu ramdysku próbuje zrobić
modprobe na 'md' i robi panic kompletnie ignorując zawartośc 'linuxrc'.

> a mkdir /proc zrobił? i czy ta składnia zgadza się z tym co napisane w
> README do bsp?

Nie zrobiłem. ;) Po 'zrobieniu' proc sie montował, ale nic to nie zmieniło.
Przyokazji opisana w README dla bsp opcja 'mknod' też mi nie zadziałała.
pzdr
Stacho Pal