OpenLDAP - uszkodzone

Piotr Meyer aniou w smutek.pl
Czw, 22 Lis 2001, 16:37:49 CET

Jako, że slurpd kompilowany 'z palca' chodzi poprawnie zacząłem
grzebać w dystrybucyjnym pakiecie. Doszedłem obecnie do tego,
że slurpd 'psuje się'[*] po zaaplikowaniu łaty 'openldap-lt_fixes.patch'
i wykonaniu:

libtoolize --copy --force
aclocal
autoconf
automake -a -c

Niestety, za cienki jestem żeby dojść co jest w tej łacie nie tak.
Co prawda wydaje mi się, że wiem, co ona robi, ale niezupełnie rozumiem
jak. Czy ktoś mógłby na to zerknąć, ewentualnie opowiedzieć mi o tej
łacie?

* - 'uszkodzenie' objawia się tym, że slurpd replikuje dane tylko
    wtedy, gdy odpalony jest z parametrem '-d'

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer