Nie chcę wywołania lilo w %post lilo.spec!

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pon, 1 Paź 2001, 11:09:55 CEST

On 01.09.30 Rafał Kleger-Rudomin pressed the following keys:

> Powody dla których moim zadaniem nie powinno być wywołania lilo
> w lilo.spec są takie:
> 1. /etc/lilo.conf nie musi być wcale aktualne
> 2. jest to bardzo niewskazane podczas instalacji systemów w chroocie
> 3. wszelkie zabawy z lilo powinny być w miarę możliwości pod kontrolą
4. Ktos moze uzywac innego bootloadera, a LILO mu to pieknie nadpisze
Nie mozna nie miec zainstalowanego LILO w ogole, bo apt upiera sie i
instaluje go na chama, pomimo tego, ze mam gruba.

Robert

PS. Czy ktos moglby laskawie wywalic pakiet dev z essentials w apt?
Uzasadnienie: alternatywa dla dev jest pakiet devfs, ale dopoki dev jest
w essentials, apt-get chce go zainstalowac w przy kazdym apgrejdzie i
wywalic devfs.