kernel -- uname -r

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 1 Paź 2001, 16:24:26 CEST

Jacek Osiecki <joshua w ceti.pl> writes:

> Swego czasu miałem problemy z PLDowym kernelem, który miał ustawione jakieś
> tam extraversion... po prostu prekompilowany moduł do kamerek philipsa
> wymagał dokładnie 2.2.cośtam i po prostu nie przechodziły mu dependencies.

Też miałem takie obiekcje, że różne skrypty i programy mogą wymagać uname
w formie 2.2.X. Ale ponoć kernele Alana Coxa mają extraversion więc jest szansa
że się extraversion przyjmie.
A różnymi wynalazkami dostarczanymi w binarkach zawsze będą jakieś problem
z niedopasowaniem (czy to kernel, czy biblioteki).

IMHO extraversion powinno być w kernelu. Obecny bałagan kiedy moduły lądują
w katalogu z extraversion a kernel ma uname bez extraversion nie mam sensu
i stwarza problemy.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)