kernel -- uname -r

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 1 Paź 2001, 17:42:44 CEST

Ziemek Borowski <ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl> writes:

> E. i mandrake i RedHat nie maja z tym klopotów. Dlaczego wiec w PLD
> (ze znacznie mniesza baza userow, z calkiem spora liczba niezgodnosci
> z popularnymi konfiguracjami mailoby to byc klopotem?

No to chyba nie ma nad czym zastanawiać.
Czy ktoś ma coś naprzeciwko?

Jest jeszcze jeden problem: wszystkie pakiety dostarczające modułów do kernela
będę musiały wrzucać je do właściwego katalogu i trzeba je będzie
synchronizować z kernelem co do release.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)