Niedzialajace aplety GNOME.

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Wto, 2 Paź 2001, 15:32:52 CEST

Poruszalem temat na pld-users-pl, wiec troche wiecej tam.

Niektore z apletow GNOME (przykladowo ten najprostszy "Zegar") nie
dzialaja. Zamiast apletu dostaje na panelu ikone z glowa robaka, a w
logu komunikat:

CRITICAL **: file goad.c: line 844 (goad_server_activate_shlib):
assertion `i' failed.

Wiem, ze przyczyna jest brak jakiegos pakietu (ktory swoja droga
powinien znalezc sie w REQUIRES dla gnome-applets). Jestem tego pewny,
bo juz raz to mialem, a po zainstalowaniu wiekszej ilosci pakietow
przy okazji jakiejs kompilacji problem ustapil. Teraz niestety nie
moge sobie przypomniec o jaki pakiet chodzi. Czy ktos moze mi
podpowiedziec? Jesli nie to prosilbym kogos u kogo aplety dzialaja
o wynik "rpm -qa".

Pozdrowienia
Jacek

--