kernel-2.2.19-21

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Wto, 2 Paź 2001, 17:48:14 CEST

Witam,

od dzis w repo lezy najswiezsze jajko 2.2.19-21, ktore czeka na przebudowanie.
A co nowego w nim ?
Ano postanowilem troche popracowac na jajkiem 2.2.19 i mam nadzieje ze przyjemnosc pracy nad 2.2.19 nie zakonczy sie tylko na tym updejcie :) i o to co mamy nowego:
- wkoncu skonczy sie horror uzytkownikow posiadajacych plyty glowne ECS (zwis systemu na modolach
- update driverow aic7xxx
- wlaczenie driverow 3c90x/3c980 B/C
- wlaczenie JFS i UDF (systemy plikow)

Narazie tylko tyle (glownie zalezalo mi na naprawieniu bledu z plytami glownymi ECS).

Co jeszcze czeka kernel 2.2.19 w PLD ?

Obecnie biore sie za wlaczanie 2.2.20pre az do pre 10.
Planuje rowniez update drm i kilku innych sterownikow oraz wydzielenie bttv do oddzielnego pakietu rpm i calkowite wylaczenie go z kernela (zrodla sa w tarbalu wiec nie powinno byc problemow)
Narazie nic nie wydzielam, czekam na reakcje innych developerow co sadza na ten temat.

O! i jeszcze cos waznego.
Prosze aby jajko 2.2.19-21 jak najszybciej poszlo na builidery i trafilo do PLD-1.0, tak aby (tu prosba do klakier'a) mozna bylo jak najszybciej wygenerowac sprawne bootdyskietki i nowe iso (z dzialajacym juz jajkiem na plytach glownych ECS (wiele ludzi je ma bo to tania i wydajna platworma systemowa), a niemoznosc spokojnej instalacji i uzywania PLD napewno nie przysporzy nam nowych userow, a tylko moze nasporzyc problemow gdy jeden z nas zakupi sobie popularną plyte glowna ECS)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka