Używanie ,,noreplace'' w makrze %config

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 2 Paź 2001, 22:04:38 CEST

Cześć

W tej chwili brak jest standardu w kwestji używania ,,noreplace'' w
makrze %config. Wydaje mi się, że powinno być to robione zawsze. Nie
trudno wyobrazić sobie sytuację kiedy konfiguracja używana na danej
maszynie poważnie różni się od dystrybucyjnej (np konieczność użycia
proxy w przeglądarce WWW). Jeśli brak jest ,,noreplace'' to w wyniku
upgrade konfiguracja zostanie zastąpiona dystrybucyjną, nie działającą
na danej maszynie. Oczywiście jest plik .rpmsave, ale wydaje mi się że
użycie ,,noreplace'' jest znacznie lepszym rozwiązaniem pozwalającym
administratorowi samemu ocenić nowy plik konfiguracyjny przed użyciem
go, nie psująć działania programu.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--