xml-i18n-tools-merge_lines.patch

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 4 Paź 2001, 12:55:28 CEST

Do czego ten patch służy wiem (właśnie się przekonałem próbując
skompilować gal.spec z xml-i18n-tools 0.9-1, zanim zobaczyłem, że jest
0.9-2 i co się zmieniło w nim) i też w pierszej chwili pomyślałem o
takim sposobie poprawienia - ale niestety jest on niepoprawny.

Te makra @XML_I18N_.*_RULE@ muszą być dwuliniowe, bo to są reguły dla
make - pierwsza linia "%.xxx : %.xxx.in inne-zależności", druga linia
to właściwa komenda do uruchomienia. Czyli po poprawce nie będzie
działać. To, że do tej pory to nie wyszło wynika prawdopodobnie z tego,
że nigdzie te makra nie były używane.

Jeżeli to ma gdzieś działać, to trzeba jakoś inaczej poprawić (zmienić
config.status, żeby dopuszczał wieloliniowe makra? zastąpić makro
.*RULE makrami .*RULE1 i .*RULE2 (i zmieniać ich wystąpienia w
Makefile.in/am)?) - tak jak teraz, to równie dobrze można te regułki
usunąć z xml-i18n-tools.m4.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/