xml-i18n-tools-merge_lines.patch

Pią, 5 Paź 2001, 08:45:37 CEST

On Thu, 4 Oct 2001, Jakub Bogusz wrote:

> Do czego ten patch służy wiem (właśnie się przekonałem próbując
> skompilować gal.spec z xml-i18n-tools 0.9-1, zanim zobaczyłem, że jest
> 0.9-2 i co się zmieniło w nim) i też w pierszej chwili pomyślałem o
> takim sposobie poprawienia - ale niestety jest on niepoprawny.
>
> Te makra @XML_I18N_.*_RULE@ muszą być dwuliniowe, bo to są reguły dla
> make - pierwsza linia "%.xxx : %.xxx.in inne-zależności", druga linia
> to właściwa komenda do uruchomienia. Czyli po poprawce nie będzie
> działać. To, że do tej pory to nie wyszło wynika prawdopodobnie z tego,
> że nigdzie te makra nie były używane.

> [...]

W jednym wypadku jakoś mi to zadziałało ale wygląda że masz rację.
Kłopot bierze się z tąd, że przy confiure.status to co jest przez ten
skrpt robione to głównie generowanbei substów w plikach takich jak
Makefile.in czy innych ale te substy są genrowane paczkami po ściśle
okręślona ilość linijek. Powoduje to tyle że to co wpada w skrypty dla
seda czasami trafi między lininki makr xml-i18n czyli nie chodzi o to że
te makra mają po wiecej niż jedna linjkę ale o to że są w losowy sposób
łamane w sirodku. Rozwiązanie jaki mi przyszło do głowy polegało na
posklejaniu poleceń seda do pojedynczych linijek wtedy byłaby pewność, że
nic złego się tu nie będzie dziać.